PAS DENDAM TENGKU RAZALEIGH



KAH...KAH...KAH...KAH.. mati begini !!!



 Pilihanraya Kecil Galas telah menamatkan hubungan air-suam antara Pas dengan  Ku Li. Pas sangat dendam pada Ku Li kerana membenarkan UMNO memijak muka Pas bila tergusur.
Ku Li, pasti dapat merasakan bagaimana Pas melayaninya. Walau pun Ku Li dari awal lagi berpendirian teguh tidak akan menyentuh bulu roma pemimpin Pas dan Pakatan rakyat dalam laksana tanggung jawabnya sebagai tunggak operasi PRK Galas.
Ku Li berjanji pada hati beliau mahu berkempen secara bersih demi pupuk perpaduan ummah dan rakyat Kelantan satu-satunya.
Namun demikian,  pemimpin Pas, PKR dan DAP tetap menginjak Ku Li tanpa sopan silu. Ku Li terdakwa dari hari penamaan calon hinggalah barang kali langsung ke hari muka.
Pada hari penamaan calon mereka gempar-gemparkan bahawa Ku Li tidak merestui Abdul Aziz sebagai calon. laksana itu Ku Li  tidak mahu muncul bersama  menghantar borang penamaan calon.
Tiga hari sebelum tanggal mengundi, aleh-aleh gempar lagi Ku Li telah melenyapkan fail pembangunan orang Asli Gua Musang. Fail itu dipegang oleh Ku Li semasa dalam parti semangat 46 bersama Pas dalam Perpaduan Ummah.
Gara-gara kecuaian Ku Li masyarakat orang Asli diGua Musang tidak dapat dibangunkan. Isu-isu ini serta berbungkus lagi Isu-isu lain  dijaja kepada pengundi bagi di strika  imej  Ku Li.  Terpaksa Ku Li mengincahnya ke air jernih.
Pas tidak lagi percaya Ku Li.  Ku Li adalah maleng bagi mereka. Selama ini mereka mengira Ku Li ada bersama mereka walaupun Ku Li ahli Parlimen UMNO. Bagi Pas bukan Abdul Aziz sebagai calon yang mereka geram tetapi Ku Li dianggap kawan makan kawan.
Habis bagaimana?  Ku Li tidak harus pusing belakang. Dibelakang duri didepan api. Dari mati merana biar mati terbakar. Dengan tidak istihar 'bakar jambatan' Ku Li teruskan manghadap muka kepada Pas. Hancurkan Pas seperti meramas sebiji telur ... PERRRGGGH.  Itulah politik.

2 comments:

larasdua said...

Sebaik-baiknya ia diselesai cara baik. TGNA jangan berdendam. Tinggalkan DAP. Pas pasti tidak dihormati selagi berbaik dengan DAP. DAP anti Islam.

mata angin said...

Mengapa perlu ku li tunduk pada mereka? Mereka takut ku buka mulut akan ambil alih negeri PRU13