DATUK ZAID IBRAHIM DIPECAT KEAHLIAN PKR

GAMBAR HIASAN SEMATA-MATA TIADA KAITAN DENGAN POST INI


Kenyataan media Datuk Zaid Ibrahim dia kemungkinan dipecat keahlian PKR dalam masa terdekat ini kesan dari tindakanya menarik diri calon Timbalan Presiden dan meletak  semua jawatan serta membuat kenyataan media  pagi semalam  Nov 10, 2010. ( berita Tv3)

SEMBANG MALAM
Angin bertiup kencang Datuk Zaid akan disingkir dari keahlian PKR. Angin ribut ini mungkin sudah meniup telinga Datuk Zaid. Jika DS Anwar membiarkan Zaid terus berkumandang diudara dan bersiap untuk mengambil  tindakan agresif kehadapan, Nasib PKR belum tentu selamat.
Pengalaman UMNO 1987 diharamkan bila mahkamah membuat keputusan atas tuntutan gang 11. DS Anwar tidak boleh tangguh-tangguh sebelum tebing runtuh. Dipercayai 3A tidak akan berdiam diri.
Jika berlaku seperti UMNO kerja besar perlu dilakukan semula dari A hingga Z.  Pada ketika itu segala harta-harta PKR akan dibeku dan bukan mudah untuk dicairkan sekiranya parti itu dihidupkan semula sebagai  PKR (baru).
Datuk Zaid ber ura-ura untuk menubuhkan parti baru bersama-sama rakannya yang keluar dari PKR. PRU akan datang  UMNO/ BN tidak lagi bertempur dengan PKR tetapi berperang antara PKR dengan parti Datuk Zaid.  BN jadi pengadil kah..kah...kah.. Mustaffa Kamil Ayub mungkin bersama dengan Datuk Zaid.
N.Gobalakrisnan ?.  emmm yang itu  tunggu dan lihat.  Sekarang dia sokong kedua-dua pihak.  Ahak..hak..hak.. Dia itu masih perasan  jadi artis  diBolly wood. Ahak..hak..hak..
Ramai ke yang nak ikut Datuk zaid ?.  susah cakap jugalah... Agak-agak berapa persen ikut ?. Emmm sekarang ahli yang ada dalam senarai tinggal sekitar 20 peratus dari total berdasarkan lapuran setiausaha Agung dimedia hunjung minggu lepas.
Boleh jangka tidak yang ikut parti Datuk Zaid.. ?.  Emm 80 peratus dari ahli PKR yang tinggal, Ada mungkin tidak ?.  Mungkin..mungkin.. eh ! kalau begitu PKR jadi orang lidi lah  kah..kah..kah..  sekarang Datuk Zaid pasti resah tunggu tindakan.
Kita dah jauh malam jom....   mamak kira !!!.