DS ANWAR KETALI GANTUNG SABTU INI


Gambar-gambar ini hanyalah hiasan dan simbolik politik sahaja.




Berita bertiup kencang DS Anwar ketali gantung Sabtu, November 13,2010 ini,  satu perhimpunan besar-besaran dianjur oleh Datuk Zaid Ibrahim dan Mustaffa Kamil Ayub serta barisannya, dihadapan Bangunan Ibu Pejabat PKR.
Gerakan pembersihan DS Anwar dan sisa-sisanya itu dianjur bagi tujuan mendesak DS Anwar Ibrahim berundur dari PKR.
Datuk Zaid dan Mustaffa Kamal membina momentum selaras dengan kehendak bayak pihak dalam PKR. Ia bukan sahaja datang dari dalam PKR malah golongan bukan politik juga mendoakan agar DS Anwar berundur.
Desakan keras Datuk Dr. Mohd Asri Zainal Abidin bekas Mufti Perlis adalah mewakili golongan 'atas pagar' ( tidak berparti) dan golongan agama supaya DS Anwar berundur dari politik. Mereka kata bahawa zaman DS Anwar telah berakhir.
Gerakan golongan pendesak ini tidak ada kaitan dengan parti-parti pro kerajaan. Datuk Zaid dan Mustaffa bertindak atas kesedaran mereka sendiri.
Jika benar-benar belaku C4 meletup pada hari itu setelah tempuh 48 jam yang beri notis oleh  Mustaffa Kamil ,  bekas ketua angkatan muda PKR Shamsul mencabar Mustaffa dan Zaid  supaya melakukan jika berani. Cabaran Samsul ini disampaikan melalui siaran portal pembangkang antaranya Briged MP Segambut.
Sama-sama kita saksikan. TERUS BACA SINI

No comments: