MENTERI BESAR BOLEH MENGAMPUN HUKUM HUDUD ?

.




Blog Papa Gomo, House Pk, Taipingmali dan Pejuang Bangsa dan lain-lain laman sosial facebook telah menyebarkan kepada rakyat Malaysia khususnya, dunia amnya tentang bukti bergambar youtube seorang ADUN dituduh melakukan hubungan 'basah' dalam subuah Koch VIP 1 KTM, Kuala Lumpur-Tumpat.

Saksi yang menangkapnya telah berucap terbuka dipentas bahawa beliau bersama seorang yang lain mengaku menangkap pelaku sedang 'berenang'.  Saksi itu juga bersumpah dan mencabar pihak tertuduh, Pas dan Menteri Besar berkenaan supaya supaya mengambil tindakan undang-undang kepadanya jika mereka berdusta.

Kepimpinan blog pro kerajaan memberi tempuh hingga akhir Disember ini  supaya 'perenang Koch KTM' itu meletakan jawatan sebagai ADUN. Jika enggan mereka akan mengeluarkan bukti-bukti lain lagi untuk didedahkan kepada umum dan pasti ia lebih kacau dan mengaibkan. Cabaran mereka itu serius kerana berbagai bukti dalam tangan untuk dipaparkan.

Kepada pimpinan Pas, carilah penyelesaian terbaik. Jika tidak ia akan menjadi lebih buruk lagi keadaannya. Tidak guna menegak benang basah sekiranya ada kebenaran bahawa ia telah 'basah' Sebagai sebuah parti yang melebelkan imej agama amat buruk kesannya jika melindungi perbuatan terkutuk apa lagi memberi keampunan. Ia suatu kesesatan dan kezaliman yang nyata.
untuk keterangan lanjut KLIK SINI PAPA GOMO


3 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Bukan sahaja Allah dah maafkan malahan Allah juga bagi RM 20,000 melalui Nik Aziz bagi menutup mulut pengadu supaya cerita tidak dipanjang-panjangkan.

agbr47: Darjat mana syaitan untuk Nik Aziz?

Siberangan said...

Tiada lagi jalan terbaikselain dariapada Wakil Rakyat itu letak jawatan.

Pendedahan berani dan sanggup diambil tindakan, eloklah PAS bagi penjelasan sabenarnya.

Saya percaya perangai terkutuk Nik Aziz akan menyatakan bahawa kejadian itu tidak berlaku. Hanya fitnah. Yaaa..... fitnah kepala bapak dia.

Anonymous said...

nik aziz nak jadi paderi ampunkan penzina... mmmmm, susah betul mcm ni, berat ni bro.., dahsyat tul ulama jahat nie..