CCTV – RASIS LIM MULA KECUT PERUT DISIARKAN





Lim Guan Eng sudah mula kecut perut bila melihat kebenaran dakwaan berbagai pihak perilaku samseng sihangit Ng Wei Aik sibuk merampas dan memaki hamun peniaga nasi kandar yang premisnya disita itu.  Gambar dalam cctv itu cukup jelas dan tidak boleh berdaleh lagi.( ruj: Berita Tv3 8.00 mlm 11/1/11)

Hari ini Lim Guan tidak berani membuat kenyataan media secara wawancara sebalik meminta wartawan mengemukakan soalan bertulis. Sejak bila wartawan berubah menjadi Ahli Parlimen atau ADUN terpaksa mengemukakan soalan bertulis?.  Berapa lama pula menunggu jawapan bertulis dari Ketua Menteri rasis terlampau itu?.

Dalam gambar cctv yang ditayangkan oleh berita tv yang ditonton oleh seluruh rakyat Malaysia Rasis Lim itu masih menafikan lagi. Perbuatan menegakan benang basah itu menerangkan perangai rasis Lim sebenarnya. Kroni-kroninya sentiasa benar dan orang lain sentiasa kalah.

Ternyatalah bahawa Pulau Pinang sekarang diperintah oleh pengamal hukum rimba yang bersifat kebinatangan, buas dan liar. Umat Islam perlu berjihad menentangnya. Rasis Lim tidak boleh dipercayai lagi boleh melindungan rakyat jelata supaya hidup harmoni dan aman.

Rasis Lim mendidik generasi muda dan akan datang melalu gelagat kepimpinannya supaya bersikap ganas kepada kaum bukan sejenis dalam apa cara sekali pun. Sedangkan Malaysia memerlukan tokoh-tokoh yang toleran dalam kehidupan majmuk.

Jika lahir kepimpinan ganas akan datang kita harus merujuk kepada rasis Lim sebagai model perintisnya. Pekauman sempit dan terlampau.


No comments: