PKR LUMPUH ZAID IBRAHIM LETAK JAWATAN



SELAMAT TINGGAL

PKR runtuh seperti rumah kaca bila Zaid Ibrahim dalam portalnya menarik diri dari bertanding Timbalan Presiden dan meletakan semua sekali jawatan dalam parti.. Zaid melebelkan PKR parti yang cacat dan tidak telus.
Saya ingin mengumumkan keputusan saya menarik diri daripada sebagai salah seorang calon yang bertanding jawatan timbalan presiden PKR dan kesemua jawatan yang dipegang dalam parti," kata Pengerusi PKR Wilayah Persekutuan ini dalam tulisan terbaru blognya, disiarkan awal pagi ini.

CATATAN PINGGIR

Telah diduga bahawa PKR pasti runtuh hanya masa menentukan. Nah !.. sekarang mendadak sebiji bom meledak meremukan sebuah rumah kaca bila Zaid Ibrahim mengorak langkah mendadak.
Rakyat secara spontan menilai parti itu adalah sebuah parti sampah sarap dan sekarang terjun kelubang dalam lagi gelap. Ia pasti tidak dapat diselamatkan lagi. Dengan aksi Zaid itu sebagian besar ahli mengalami krisis keyakinan yang benar-benar membingungkan.
Unjurannya, yang masih terus bersama parti itu adalah golongan fanatik dan mereka yang sangat berkepentingan dengan kepimpinan tangan ghaib sahaja. Bagi mereka yang ada idealisma perjuangan pasti ikut terbang sekali bersama Zaid.
Sehari dua ini, Ahli-ahli PKR sendiri riuh rendah mendakwa pihak dominasi menjual kertas undi. Pantas, Setiausaha Agung menafi keras adanya perlakuan itu.
Lorr...masakan tiada angin pohon bergoyang. Habis Zaid tidak punya orang untuk untuk melapurkan hal itu? Apakah orang Zaid nyawa ikan dicabang? Apa Zaid tidak ada bukti didalam tangan sekarang?.
Zaid bukan anak-anak. Dia seorang peguam. Seorang pengamal undang-undang tidak buka mulut jika hanya cerita dongeng tiada fakta !. Lantaran itu, Zaid Ibrahim pasti ada bukti !!!.  Terus baca sini
Sayonara !... Sayonara PKR.

2 comments:

chenerong ular said...

itu memang dah kerja dan cara dia dato. menunjukkan yang dia mempunyai prinsip yang jelas, haha haha. mampus lah polotik melayu ne.

Anonymous said...

Zaid Ibrahim.......! He's good for nothin'.
Mane mane parti dia join ,itu juga penghabis cerite die......What a pity!!!!!!
Pegi telokop dgn.die...........